نوسازی ١٠.٢ هزار مسکن روستایی با وام حمایتی ۳۰۰ میلیاردی بانک صادرات

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور طی مراسمی در بانک مرکزی از مدیرعامل بانک صادرات بابت پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی ١٠ هزار مسکن روستایی در سال جاری قدردانی کرد.

براین اساس، ١٠ هزار و ٢٨٢ واحد مسکونی روستایی با تسهیلات حمایتی ٣٠٠ میلیارد تومانی بانک صادرات در ١١ ماه سال جاری بازسازی و نوسازی شد. بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به عنوان یکی از اهداف بلندمدت برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر روستایی و جلوگیری از مشکلات و تلفات جانی و مالی حوادث غیرمترقبه در مناطق روستایی از سال‌های گذشته مورد توجه بانک صادرات بوده و همچنان پیگیری می‌شود. این بانک طی سال ٩٨ نیز با پرداخت بیش از ٣٧١.٩ میلیارد تومان، بهسازی و نوسازی ١٦ هزار و ١٨٨ واحد مسکونی روستایی را بر عهده گرفت.

حمایت‌های بانک صادرات در بخش مسکن روستایی در سال ٩٨ با احداث ٦٩٤ حمام روستایی با تسهیلاتی بالغ بر ٢.٩ میلیارد تومان تداوم داشته و در ١١ ماه سال ٩٩ نیز ساخت حمام روستایی در ٢٢٢ روستا با تسهیلات ٢.١ میلیارد تومانی به انجام رسیده است.

در پی وقوع زلزله در شهر سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه عملیاتی پرداخت تسهیلات حمایتی بانک صادرات به آسیب‌دیدگان مناطق مختلف این استان آغاز شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام