معاملات مشکوک بانک بورسی، سه سیمانی، ۶ شرکت تولید نیروی برق + ۵ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام کم نوسان و با گرایش منفی آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت 8301 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 177 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 4.4 و 1.2 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به فراوری معدنی اپال کانی پارس، بانک تجارت، ملی مس، بانک ملت به همراه بانک صادرات با داد و ستد بیش از 496، 393، 124، 108 و 100 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 8 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت تولید برق عسلویه مپنا حاضر در بازار دوم فرابورس با افت 1.9 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 6.1 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سیمان اصفهان، نیروگاه زاگرس کوثر، آهنگری تراکتورسازی ایران، سیمان صوفیان، تولید نیروی برق دماوند، سیمان ایلام، تولید نیروی برق آبادان، زغال سنگ پرورده طبس، تولید برق ماهتاب کهنوج، بیمه پارسیان، پست بانک، ایران مرینوس، صنعتی سپاهان و توسعه مسیر برق گیلان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور پست بانک، سه سهم سیمانی، شش شرکت از گروه عرضه برق به همراه 5 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام