گواهینامه CE Marking ذوب آهن برای صادرات به اتحادیه اروپا تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین دیباجی مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن از تمدید گواهینامه CE Marking به منظور امکان صدور محصولات به بازار کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای هفتمین سال متوالی خبر داد و گفت: ممیزی سالانه این گواهینامه توسط سرممیز موسسه ICDQ اسپانیا طی دو روز بدون اعلام عدم انطباق عمده با موفقیت انجام شد.

وی افزود: مهمترین هدف نشان CE حصول اطمینان مصرف کنندگان اروپایی نسبت به انطباق محصولات با الزامات مربوطه است و دریافت این گواهینامه برای تولید کنندگان محصولات به معنی امکان عرضه محصولات مورد نظر به اتحادیه اروپا خواهد بود و الصاق این نشان بر کلیه محصولات وارداتی به اتحادیه اروپا الزامی است.

محسن شهسواری سرپرست تضمین کیفیت ذوب آهن نیز گفت: صدور محصولات تولیدی این شرکت به اتحادیه اروپا منوط به انطباق این محصولات با استاندارد EN۱۰۰۲۵ است که ذوب آهن به منظور امکان دستیبابی به این بازار نسبت به اخذ این نشان اقدام و مجوز ورود به بازارهای اروپایی را بدست آورد. نشان CE تطابق محصول با الگوها و دستورالعمل های تعریف شده در این اتحادیه را نشان می‌دهد . داشتن این علامت بیانگر رعایت حداقل الزامات اساسی تعریف شده در زمینه تولید محصولات جهت حفاظت از سلامتی و ایمنی مصرف کننده و نیز محیط زیست است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام