نقش رونق بورس در افزایش کاذب حاشیه سود + لزوم تضمین افزایش سرمایه

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمیدرضا عظیمیان در بازدید از هلدینگ آتیه‌‌فولاد نقش‌جهان گفت: همه سهام‌داران حقیقی هلدینگ آتیه‌‌فولاد نقش‌ جهان از کارکنان بازنشسته و شاغل فولاد مبارکه هستندو حمایت فولاد مبارکه از این هلدینگ صرفا در جهت منافع اقتصادی نیست بلکه در راستای رفاه حال سهامداران و کمک به تأمین معیشت آنان است.

وی افزود: ایجاد آرامش در دوران بازنشستگی در آتیه‌فولاد نقش‌جهان یک رسالت مهم برای این شرکت است و هر اقدامی برای بازنشسته‌ها قطعا بازخورد مثبتی در بر خواهد داشت. حاشیۀ سود بالا در بورس ممکن است فریبنده باشد و تلاطم‌ها و رونق بازار سرمایه می‌تواند بطور کاذب در افزایش حاشیه سود مؤثر باشد ولی باید مراقب بود و با تعریف یک حاشیه سود مطمئن و منطقی افزایش سرمایه سهامداران را تضمین کرد.

حسین کفعمی مدیرعامل هلدینگ آتیه‌‌فولاد نقش‌جهان نیز گفت: شرکت آتیه‌‌فولاد نقش‌جهان همواره همراه و تابع دستورالعمل‌های فولاد مبارکه بوده است.
این هلدینگ با کادر مجرب و 12 شرکت توزیع ورق فولادی بویژه در استان‌های کم برخوردار، مشغول فعالیت است. در ابعاد مختلف، نظارت بر عملکرد کارکنان این هلدینگ طبق استراتژی فولاد مبارکه است.

بنابراین گزارش، هلدینگ آتیه‌‌فولاد نقش‌جهان از آبان سال جاری به شرکت فولاد مبارکه ملحق شده و این شرکت با خریداری 31 درصد سهام، هلدینگ آتیه‌‌ فولاد را به زیرمجموعه وارد کرده است. این هلدینگ با استراتژی فعالیت در دو زنجیره تأمین، فروش و خدمات فولاد در زمینه بورس، تولید ورق‌های پوشش‌دار، تولید و عرضه انواع پودرهای میکرونیزه بنتونیت، آهک کلسینه و هیدراته، فروش و صادرات محصولات فولادی و همچنین تولید لوله‌های مانیسمان، در قالب یک شرکت مادر هلدینگ با ۲۰ شرکت زیرمجموعه با ترکیب سهام‌داری فعالیت می‌کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام