بیمه البرز در مناقصه وزارت نفت برنده شد/ قرارداد در شرف امضا و تبادل

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت بیمه البرز از برنده شدن مناقصه وزارت نفت برای بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث کارکنان شرکت‌های نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده های نفتی و صنایع پتروشیمی به میزان ۱۷۱.۲ میلیارد تومان خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای دوشنبه شد.

براین اساس، محسن پورکیانی مدیرعامل "البرز" اعلام کرد: طبق اعلام شرکت نفت متولی برگزاری مناقصه با موضوع بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث کارکنان، قرارداد کار مدت موقت و معین وزارت نفت شامل شرکت‌های نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده های نفتی و صنایع پتروشیمی با پراکندگی در کل کشور، شرکت مزبور برنده این مناقصه شناخته شده است.

نامه ابلاغ برنده مناقصه از سوی این شرکت اعلام و قراردادهای مزبور درشرف امضا و تبادل است. تعداد نفرات بیمه‌شدگان طبق اسناد مناقصه بالغ بر ۱۰۶ هزار نفر با حق بیمه کامل به میزان ۱۷۱.۲ میلیارد تومان است.

بر اساس مذاکرات فی مابین، بیمه گذار در نظر دارد بیمه درمان تکمیلی کلیه شرکت های پیمانکاری طرف همکاری با شرکت‌های مزبور را با تعداد تقریبی ۳۰۰ هزار بیمه شده با شرایط مشابه به شرکت برنده مناقصه واگذار کند که در صورت تحقق، موضوع به استحضار رسانده خواهد شد.پ

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام