"همراه" ۲۳.۴ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد/ میزان بازدهی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ارتباطات سیار ایران که با سرمایه 1.92 هزار میلیارد تومانی یکی از شرکت های بزرگ است، گزارش عملکرد اسفند و 12 ماه سال مالی گذشته را ارائه کرد.

براین اساس، "همراه" در دوره یک ماهه از کارکرد مشترکین خطوط دائمی و اعتباری، استفاده از امکانات شبکه توسط سایر شرکت های تلفن همراه(اتصال متقابل)، فروش خطوط جدید تلفن همراه، خالص خدمات ارزش افزوده و سایر، بالغ بر 2.1 هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.

این شرکت بورسی در عملکرد 12 ماهه بالغ بر 23.4 هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه گذشته با رشد 35 درصدی روبرو شده است.

بیشترین درآمد کسب شده طی دوره اسفند از کارکرد مشترکین خطوط اعتباری به میزان 1.1 هزار میلیارد تومان (معادل 56 درصد درآمد) و کارکرد مشترکین خطوط دائمی بالغ بر 787.5 میلیارد تومان بوده (معادل 37 درصد درآمد) است.

همچنین علت تغییرات نسبت به ماه قبل، اعمال تعدیلات، CDR های معوقه و شناسایی برخی اقلام در عملکرد 12 ماهه (تسعیر ارز و سایر) به دلیل ضرورت تعجیل در ارائه گزارش است.

بررسی بازدهی سهام این شرکت از ابتدای سال جاری تا 27 اسفند نشان می دهد قیمت هرسهم "همراه" در پنجم فروردین 18718 ریال بوده و با احتساب سود 1565 ریالی هر سهم طی 236 روز کاری به قیمت 27010 ریالی رسیده که حکایت از بازدهی 55.3 درصدی دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


انتهای پیام