کارت سهام عدالت تا ۱۴ میلیون تومانی / مواضع برجام با درخواست ساخت فیلم!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه هیات دولت درباره نشست وین و توافق اولیه تهران واشنگتن گفت: طی روز‌های اخیر شاهد فصل تازه‌ای از تجدید حیات برجام هستیم. همه طرف ها به این نتیجه رسیده اند ،هیچ راه حلی بهتر از توافق و هیچ مسیری جز اجرای کامل برجام وجود نخواهد داشت و این موفقیت جدیدی برای ایران است.

وی افزود: یکی از افتخارات دولت این است که طی سه سال‌ گذشته با همه سختی‌ها و شدیدترین تحریم‌ها کشور را طوری اداره کرده که فشار حداکثری شکست خورده است. این بهترین عمل و از افتخارات دولت دوازدهم است که نباید آن را دست کم بگیریم!

رئیس جمهور ادامه داد: دولت در مقابله با فشار روانی، سیاسی و تبلیغاتی طوری مقاومت کرده که موجب شکست دشمنان شده است. بی تردید این موفقیت نتیجه مقاومت و یکپارچگی ملت ایران بوده در غیر این صورت شرایط دیگری داشتیم. دولت حتی در این جنگ سه ساله حاضر نشد به توصیه برخی دوستان برای ارزاق عمومی و کالا‌های ضروری طرح کوپنی را فعال کند. چرا که می‌توانیم کالا را به اندازه نیاز جامعه و به وفور در اختیار مردم قرار دهیم.

روحانی افزود: این پیروزی سیاسی ملت بزرگ ایران است و در دولت دوازدهم با راهنمایی و حمایت رهبر معظم انقلاب و حمایت توانستیم آمریکا را شکست دهیم. چرا برای این موفقیت از پول ملت فیلم ساخته نمی شود؟ باید واقعیات‌ را نشان داد و حقایق را بدون تحریف به مردم گفت. چرا درباره سواحل مکران فیلم ساخته نمی شود؟ چرا نمی‌گویید با وجود فشار تحریم ها، آمریکا را شکستیم ؟ به طوری که چرا متواضع شده و سر فرود آورده است.

رئیس جمهور اضافه کرد: اینکه دولت توانسته ۵۲ سد ملی افتتاح کند در بنزین خودکفا و بزرگترین صادر کننده در منطقه شود، موفقیت کمی نبوده است!

روحانی با اشاره به فرارسیدن سالروز فناوری هسته‌ای در ۲۰ فروردین و افتتاح ده‌ها طرح مهم در حوزه های مختلف گفت:  فعالیت هسته‌ای‌ ایران همواره صلح‌آمیز بوده و لغو اجرای پروتکل الحاقی، افزایش غنی سازی و راه اندازی سانتریفیوژ‌های پیشرفته موقتی است. در صورت لغو تحریم ها و پایبندی همه اعضا به تعهدات، اقدامات جبرانی متوقف می شود.

وی افزود: تصویب شد کارت اعتباری سهام عدالت در اختیار مردم قرار گیرد که به ازای هر نفر بین ۷ تا ۱۴ میلیون تومان اعتبار خواهد داشت. در روزهای اول ماه رمضان یک نوبت اضافی از یارانه کمک معیشتی به ۶۰ میلیون نفر پرداخت می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام