بانک رفاه درباره ضرب و شتم مشتری توسط کارمند توضیح داد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بهرام فرحی مدیر روابط عمومی بانک رفاه با بیان اینکه فیلم منتشره در فضای مجازی در خصوص ضرب و شتم یکی از مشتریان مربوط به تیر سال گذشته است ، گفت: حفظ حرمت و کرامت مشتری همیشه سرلوحه بانک رفاه بوده و باید نسبت به این اتفاق ابراز تاسف کرد.

وی افزود: این در حالی است که مشتری قصد ارائه مدارک جعلی داشت و اقدام به تخریب وسایل شعبه بانک کرد اما کارمند حق انجام چنین کاری را نداشت و پس از اطلاع مدیریت بانک از حادثه، رئیس شعبه به کمیته انضباطی احضار و پرونده تشکیل شده و حکم نهایی اخراج برای کارمند مربوطه صادر شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام