معاملات مشکوک سه شرکت زراعتی، دو سرمایه گذاری + ۱۰ نماد دیگر

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام با افت قیمت ها و آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت 8823 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 151 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 6.2 و 8.8 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است و بیشترین حجم معاملات هم به ایران خودر، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، سایپا، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان به همراه بانک تجارت با داد و ستد 897، 707، 704، 288 و 211 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 29 تا هفده برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، کشاورزی و دامپروری بینالود شرکت حاضر در بازار اول فرابورس با افت 8.8 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 69.2 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های جنرال مکانیک، سیمرغ، کیمیای زنجان گستران، گلتاش، کشت و صنعت دشت خرمدره، آتیه داده پرداز، ریل سیر کوثر، کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، سرمایه گذاری مسکن زاینده رود، سرمایه گذاری اعتلاء البرز، محورسازان ایران خودرو، تبرک، پاکدیس و پخش هجرت مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور سه سهم زراعتی، زیرمجموعه ایران خودرو، دو شرکت سرمایه گذاری به همراه 9 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام