ارزیابی مثبت نماینده مجلس از مواضع رئیس جمهور درباره بورس

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا شهبازی با ارزیابی مثبت مواضع رئیس جمهور منتخب درباره بورس به رادیو گفت و گو گفت: متأسفانه بسیاری از مشکلات موجود در حوزه بازار سرمایه در دولت فعلی و در پی اختلافات بین مدیران اقتصادی بوجود آمد و سبب شد اعتماد مردم از بورس سلب شود. با اطمینان خاطری که رئیسی داد، بازار به ویژه سهامداران حقیقی و خرد جواب مثبت دادند و این سبز شدن شاخص در این راستا ارزیابی می شود.

وی ابراز امیدواری کرد با درایتی که در گروه اقتصادی بوجود خواهد آمد، بازار سرمایه روند رو به رشد و مثبت خواهد داشت تا مردم نیز بیش از پیش به بازار سرمایه سوق پیدا کنند. رئیس جمهور منتخب محور برنامه ها را اقتصاد عنوان کرده است. رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته بارها و بارها مسئولین را به توجه به اقتصاد به ویژه اشتغال و تولید توصیه کردند و رئیسی نیز در این راستا توجه ویژه ای دارد.

این نماینده مجلس درباره اهمیت تولید تصریح کرد: اگر به تولید و اقتصاد مقاومتی توجه کرد، خیلی از مشکلات امروز که مردم نسبت به آنها دغدغه دارند، مرتفع خواهد شد. یکی از مهم ترین دغدغه های جوانان، اشتغال است. زیرا در هر خانواده دو یا سه نیروی تحصیل کرده بیکار وجود دارد که اساساً امیدی به آینده ندارند که حتی اقدام به ازدواج کنند.

شهبازی افزود: امید می رود با روی کار آمدن دولت رئیسی و انتخاب کابینه ای جوان و پرتحرک، رشد واقعی در بازار سرمایه رخ دهد که در سایه این رشد به تولید و معیشت توجه و موجب رویکرد و اقبال مثبت مردم به بازار سرمایه می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام