نتیجه مجمع سالانه "ذوب" و زمان توزیع سود ۵۶ ریالی برای نخستین بار

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع سالانه شرکت ذوب آهن بعد از ظهر امروز با حضور 73.4 درصد سهامداران در محل کارخانه برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند 99 و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 158 ریال سود محقق شده هر سهم 56 ریال معادل 35.4 درصد برای هر سهم توزیع و 65 درصد مابقی باتوجه به اینکه انباشت سرمایه برای نخستین بار در این شرکت صورت گرفته برای طرح ها و برنامه های توسعه ای صرف شود.          

براین اساس، پرداخت سود سهام اشخاص حقیقی که در سجام ثبت نام کرده اند از یکم تا 30 آبان و سهامداران حقیقی که در سجام ثبت نام نکرده اند از یکم دی تا 19 اسفند با مراجعه به شعب بانک اقتصاد نوین و ارائه اصل کارت ملی و کد بورسی انجام می شود.

همچنین سود صندوق ها و سبدهای سرمایه گذاری از یکم آذر تا 19 اسفند با ارائه اطلاعات حساب بانکی متعلق در سربرگ با مهر و امضا، آگهی تاسیس، مجوز فعالیت و قرارداد سبدگردانی پرداخت می شود.

سود سهامداران حقوقی نیز از 15 بهمن تا 19 اسفند با ارائه اطلاعات حساب بانکی متعلق در سربرگ با مهر و امضا، آگهی تاسیس و روزنامه آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز پرداخت می شود.

بنابراین گزارش، شرکت دوب آهن با سرمایه 6.1 هزار میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس حضور دارد و سازمان تامین اجتماعی و شرکت پویش بازرگان ذوب آهن مالکیت 55.9 و 17.2 درصدی  سهام را در اختیار دارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام