خوزستان در حال نابودی است و مسئولان کاری نمی کنند

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجید ناصری نژاد در جلسه علنی درباره مشکل کمبود آب در خوزستان گفت: انگار گوش شنوایی در مدیریت وزارت نیرو وجود ندارد. انتظار می رفت محمد باقر قالیباف که در سفر اخیر قول حل مشکل آب شرب و ساماندهی آب کشاورزی خوزستان را داده بود ،جلسه ای فوق العاده برای حل مشکلات اساسی این استان برگزار کند.

وی افزود: حسن روحانی و اسحاق جهانگیری باید جوابگوی این وضعیت باشند. این چه مدیریتی است که نماینده مجلس باید پاسخگو باشد؟ وضع مردم در خوزستان به هم ریخته، دام ها تلف شده و زندگی ها از بین رفته است. چه کسی باید به این وضعیت رسیدگی کند؟ روحانی مصداق دقیقی از بی‌عهدی به خوزستان است و باید از آه مادران خوزستانی و اشک عشایر بترسد!

این نماینده مجلس ادامه داد: باید هیات رییسه مجلس جلسه ای فوری برای خوزستان برگزار کند تا همه مسئولان اجرایی پاسخگو باشند.روسای قوای سه گانه و شورای عالی امنیت کشور مشکلات خوزستان را حل کنید. تا کی باید منتظر وقوع بحران و مشکلات بود تا تازه آن زمان به فکر بیفتید؟ حتی از برگزاری جلسه برای خوزستان دریغ کردید این چه وضعیتی است؟

ناصری نژاد گفت: نخلستان ها در شادگان، آبادان،خرمشهر، اهواز، دشت آزادگان، شوش و همه شهرستان های خوزستان در حال نابودی هستند. باید یک جایی این قصه پر غصه خوزستان خاتمه پیدا کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام