نحوه ادامه فعالیت صنایع فولاد و سیمان هفته آینده اعلام می شود

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید زرندی با تاکید بر لزوم تداوم تولید در صنایع مختلف در خصوص مصوبه نحوه مصرف برق و برنامه ریزی برای فعالیت صنایع سیمان و فولاد توضیح داد: به منظور حمایت از تولید در صنایع سیمان و فولاد، ستاد فرماندهی راهبری اوج بار در مصوبه‌ ای نحوه مصرف برق در صنایع فولاد و سیمان را ابلاغ کرد.

وی افزود: این مصوبه، بازه زمانی و میزان فعالیت صنایع سیمان و فولاد را از 28 تیر تا 3 مرداد ماه تعیین کرد و مقرر شد نحوه ادامه فعالیت این صنایع بعد از این بازه زمانی نیز در جلسه شنبه 2 مرداد ماه بررسی و نتایج آن اعلام شود.

زرندی ادامه داد: تمام تلاش در وزارت صنعت ، حمایت از بخش تولید است و با توجه به شرایط فعلی سعی شده تا با تنظیم برنامه، ضمن فعالیت حداکثری این صنایع، نهایت صرفه‌جویی و همکاری با شرکت توانیر وجود داشته باشد.

بنابراین گزارش، طبق برنامه مصوب شده، صنایع سیمان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 28 و 29 تیر از ساعت 24 تا 8 صبح مجاز به فعالیت بدون محدودیت هستند و از ساعت 8 صبح تا 24 با 30 درصد دیماند مصرفی می‌توانند فعالیت داشته باشند. همچنین صنایع فولاد در این 2 روز از ساعت 24 تا 8 صبح مجاز به فعالیت با 50 درصد دیماند هستند و از ساعت 8 صبح تا 24 صرفاً مجازند با 10 درصد دیماند مصرفی فعالیت کنند.

با توجه به این مصوبه، صنایع سیمان از چهارشنبه 30 تیر تا یکشنبه 3 مرداد بدون هیچ‌گونه محدودیت می‌توانند فعالیت تولیدی داشته باشند و صنایع فولاد نیز در این بازه زمانی با 50 درصد دیماند مصرفی مجاز به فعالیت هستند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام