شعبه مجازی بانک صادرات به ۴۵ هزار نفر خدمات داد + مزایا

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صادرات اعلام کرد: شعبه مجازی سپهر (شمس) که از 15 شهریور سال گذشته با عنوان سامانه پیشخوان مجازی خدمات الکترونیکی راه اندازی شده تاکنون به ۴۵ هزار درخواست پاسخ ‌دهد .

براساس این گزارش،سامانه شمس بانک صادرات هم‌جهت با رویکرد بانک برای تحول دیجیتال و راه‌اندازی شعب جدید و متناسب با نیازهای قرن پانزدهمی مشتریان، بخشی از وظایف ارائه خدمات غیرحضوری و برخط را به عهده دارد و طبق استانداردهای جهانی ارائه بروزترین خدمات بانکی و مالی را ادامه خواهد داد.

این سامانه با مزیت کاربری آسان، سرعت و امنیت بالا، خدمات نوین بانکداری الکترونیکی را از طریق اینترنت و به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می‌کند و ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها و رفت‌وآمد، آسودگی خاطر را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

افتتاح حساب، استفاده از خدمات الکترونیک کارت و همراه بانک، رفع سوء اثر چک، وام ازدواج و تهیه جهیزیه، فعال‌سازی و غیر فعال‌سازی خدمات در کنار درخواست اینترنتی تسهیلات و تعهدات، دریافت دسته‌چک، و ثبت‌نام در سامانه درخواست تعویق اقساط تسهیلات، پرداخت وام اقشار ویژه، درخواست برای کارت اعتباری همیاران سپهر و وام اشتغال‌زایی کمیته امداد و سازمان بهزیستی از جمله خدماتی هستند که از طریق این سامانه به مشتریان ارائه ‌شده است.

انتهای پیام