معاملات مشکوک یک پتروشیمی، دو سهم بیمه، دو سرمایه گذاری + ۱۰ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام با تعادل میان خریداران و فروشندگان آغاز به کار کرد اما در نهایت، نماگر بازار با افت 3797 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 480 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 9 و 13 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است و بیشترین حجم معاملات هم به ایران خودرو، سایپا و بانک دی با داد و ستد 1.2 ، 1.1 و یک میلیارد سهم و پارس خودرو به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با تقاضای بیش از 627 و 480 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 23 تا شش برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، سرمایه گذاری و توسعه خوزستان شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت 5 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 580.3 هزار سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های هلدینگ داروپخش، قند لرستان، بیمه حافظ، صنایع نسوز توکا، ، سیمان مجد خواف، پتروشیمی پارس، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری آذربایجان غربی، تراکتورسازی ایران، آسان پرداخت، خدمات فنی فولاد یزد، کشت و صنعت آبشیرین، بیمه ملت و لنت ترمز ایران مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور یک پتروشیمی، دو سهم بیمه، دو شرکت سرمایه گذاری به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام