افتضاح فیش حقوقی ابن بار در پتروشیمی فرابورسی با ۸۴ تا ۲۱۵ میلیون تومان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، به دنبال رسانه‌ای شدن فیش حقوقی تعدادی از کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر، علت و چگونگی اعداد و ارقام نجومی این فیش‌ها توسط صدا و سیما بررسی شد.

براین اساس، مبالغ درج شده در این فیش‌ها، واکنش‌های متعددی را در فضای حقیقی و مجازی در پی داشته و شفاف سازی این موضوع، درخواست مردم از رسانه‌ها و مسئولان مربوطه است.

در سه مورد از گزارش‌های دریافتی، حقوق‌های نجومی حمیدرضا امین پور رئیس حراست، علی جابری مدیر منابع انسانی و فرهاد رحیمی مدیر مالی پتروشیمی امیرکبیر به ترتیب به مبالغ ۸۴، ۱۲۵ و ۲۱۵ میلیون تومان، پرداخت شده است. هرچند تا کنون باوجود تماس‌های مکرر با روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر، پاسخ شفافی در این باره دریافت نشده اما محسن ادیبی رئیس روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: موضوع این فیش‌ها هنوز مبهم است و بررسی‌های حاکمیتی از طریق مراجع ذی صلاح آغاز شده است.

وی افزود: روابط عمومی پتروشیمی امیر کبیر موظف و مکلف به روشنگری و شفاف سازی فیش‌های نجومی صادره در این شرکت است. در صورت هرگونه مقاومت از سوی شرکت درباره رفع ابهام‌ها، موضوع به جد از سوی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پیگیری خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام