عصانیت و حیرت روزنامه کیهان از وابستگی اقتصاد ایران به برجام

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روزنامه کیهان ضمن اشاره به موفقیت های اقتصادی دولت بدون وابستگی به برجام اعلام کرد: روزانه 1.5 میلیون بشکه نفت صادر می شود و صادرات غیرنفتی هم افزایش یافته ، بدون اینکه دولت جدید معطل توافق هسته ای شود اما با این وجود، همان جریان شیفته غرب سعی دارد مدام زلف همه کارها خصوصا مسائل اقتصادی را همچون 8 سال پیش به موضوع برجام و توافق با یانکی‌ها گره بزند و باز هم با آدرس‌های غلط و تحریف واقعیات ، اذهان مسئولان نظام را مشوش کرده تا باز هم گرفتار دور باطل معطلی توافق با غرب بماند!

مثلا فردی که در یک نهاد مشورتی تصمیم‌ساز، عضویت دارد مدعی می‌شود: تمام فعالیت‌های اقتصادی برون مرزی، گزاره‌های اقتصادی داخلی و اصل صادرات تحت‌الشعاع مسائلی قرار گرفته که به صورت مستقیم با برجام و FATF مرتبط است. یا یک خبرگزاری که سابقه آشکاری در حمایت از غرب و برجام دارد در آستانه مذاکرات وین و از قول یک کارشناس ادعا می‌کند اگر برجام به نتیجه برسد احتمالا بازار ملک به رونق نسبی می‌رسد !

در این میان حتی یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای که مشهور به دریافت رشوه از شهرام جزایری است ، پا ذت فراتر گذاشته و در سیاهه‌ای التهاب آفرین ضمن القای ناامنی برای سرمایه‌گذاری از زبان فعالان صنعت و اقتصاد اعلام می کند: ایران در حوزه سرمایه‌گذاری نتوانسته‌ ، امنیت لازم را به وجود آورد که به ناامیدی مردم دامن زده و طرح‌های شتابزده‌ای همچون صیانت از فضای مجازی یا طرح فرزندآوری به امید و امنیت روانی طبقه متوسط که سرمایه‌های خرد دارند، آسیب وارد می‌ کند. فعالان اقتصادی با جدیت و نگرانی مذاکرات آذر را دنبال می‌کنند!

این اظهارات عجیب و غریب به وضوح دست‌های خالی جریان غربزده را برای اثبات ادعاها برملا می‌کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام