معاملات مشکوک بانک فرابورسی، قدیمی ترین شرکت، دو سهم دارویی + ۱۱ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام با نوسان منفی و کم حجم آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت 17 هزار و 56 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 340 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 3.1 و 2 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، بانک تجارت، گروه بهمن ، بانک ملت به همراه پترول با تقاضای 183، 150، 140، 135 و 131 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 16 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، توسعه و عمران نائین شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با رشد 4.9 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 2.5 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های لیزینگ ایران، پلاستیران، پشم بافی توس، فرآوری مواد معدنی ایران، هلدینگ دارو پخش، لبنیات پاک، دارویی لقمان، کاشی سینا ، نفت پارس (قدیمی ترین شرکت حاضر در بورس)، بانک گردشگری، همکاران سیستم، کیمیای زنجان گستران، بیمه اتکایی امین و لعابیران معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک فرابورسی، قدیمی ترین شرکت حاضر در بورس، دو سهم دارویی به همراه 11 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام