امکان تامین سرمایه تمدن برای سرمایه گذاری با سود ۲۵.۵ درصدی + شرایط

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تامین سرمایه تمدن در راستای تأمین مالی شرکت‌های کوچک‌ و‌ متوسط، دانش‌بنیان و فناور و  طبق برنامه استراتژیک در حوزه تأمین مالی نوین، سکوی تامین مالی جمعی موسوم به آی‌بی‌کراد ( iBcrowd) را برای تامین سرمایه در گردش تولید محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت داروسازی پارس حیان از امروز به مدت 14 روز و با نظارت فرابورس را راه اندازی کرد.

این دوره سرمایه گذاری 24 ماهه با نرخ سود 25.5 درصد به صورت سالانه و معاف از مالیات بوده و شرکت منابع حاصل از گواهی های شراکت که توسط تامین سرمایه تمدن فروخته می شود را جهت تولید محصولات به کار گرفته و سود حاصل از تولید را با مشارکت کنندگان در این فرصت سرمایه گذاری تقسیم خواهد کرد.

حداقل سرمایه گذاری در این طرح برای افراد حقیقی از یک تا 500 میلیون تومان بوده و سرمایه گذاری بیش از 500 میلیون تومان فقط برای اشخاص حقوقی امکان پذیر است. شیوه پرداخت سود هم ماهیانه بوده و پرداخت اصل سرمایه نیز در انتهای دوره سرمایه گذاری (24ماه) انجام خواهد شد.

سرمایه‌گذاران برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این سرمایه گذاری ، می‌توانند به www.ibcrowd.ir مراجعه کرده و اقدام به سرمایه گذاری کنند.

انتهای پیام