نتیجه دومین مجمع "امین" بعداز حضور در بورس/زمان توزیع سود ۶۹ تومانی هرسهم

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تامین سرمایه امین که با عرضه اولیه 15 درصد سهام و کشف قیمت 1040 تومانی هرسهم از 15 مرداد سال گذشته به جمع شرکت های بازار سهام پیوسته، صبح امروز اقدام به برگزاری دومین مجمع سالانه بعد از حضور در بورس تهران کرد.

براساس این گزارش در این مجمع که با حضور اکثریت سهامداران در محل شرکت برگزار شد پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به شهریور 1400 و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 757 ریال سود محقق شده هر سهم، 690 ریال سود نقدی معادل 91 درصد توزیع شود.

سود سهامداران حقیقی با مراجعه به شعب بانک ملت و همراه داشتن اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری و صندوق ها و سبدهای سرمایه گذاری از طریق واریز به شماره حساب بانکی معرفی شده از اول تیر سال 1401 پرداخت می‌شود. سود سهامداران حقوقی هم از اول مرداد سال آینده از طریق واریز به شماره حساب اعلامی پرداخت خواهد شد .

همچنین شرکت های سرمایه گذاری هامون صبا تامین، سرمایه گذاری تدبیر، سرمایه گذاری صبا تامین، صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، صندوق بازنشستگی کشوری، سرمایه گذاری امید و گروه مالی ملت به مدت دو سال دیگر به عنوان اعضای هیات مدیره جدید ابقا شدند.

انتهای پیام