تاسف سازمان بورس از اعلام ناقص مواضع عشقی و عامل زیان ۱.۵ساله مردم!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد هادی سلیمی زاده سرپرست روابط عمومی سازمان بورس طی نامه‌ای به محمدعلی قندهاری نیا مدیر روابط عمومی مجلس اعلام کرد: در پی انتشار ویدئو تقطیع شده جلسه ۲۱ دی کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزیر اقتصاد و همراهی برخی معاونین، متأسفانه روایتی ناقص از اظهارات مجید عشقی رئیس سازمان بورس به تصویر کشیده شده که موجبات آزردگی خاطر سهامداران و اهالی بازار سرمایه در شرایط حساس کنونی را فراهم آورده است.

لذا تقاضا می شود ویدئو کامل این نشست در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گیرد تا مردم بخصوص سهامدارانی که در طول ۱.۵ سال گذشته به دلیل نوسانات بازار سرمایه متحمل زیان شده‌اند بصورت کامل در جریان مذاکرات صورت گرفته و مواضع مجموعه وزارت اقتصاد و سازمان بورس در جلسه مذکور قرار گیرند.

متاسفانه عملکرد نادرست دولت قبل و برخی مسئولین در ترغیب عموم مردم به سرمایه گذاری مستقیم در بازار سرمایه زمینه‌ساز وارد آمدن آسیب جدی به سرمایه گذاران و اعتماد ارزشمند آنها شد. ولی سازمان بورس بنا بر رسالت و وظیفه ذاتی همواره به دنبال صیانت از حقوق تمامی سرمایه گذاران و سهامداران در بازار سرمایه بوده و در ادامه نیز از هیچ تلاشی برای حمایت از آنها فروگذار نخواهد کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام