معاملات مشکوک چهار سهم سیمانی، قدیمی ترین شرکت بورس + ۱۰ نماد دیگر

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام کم و حجم و متعادل آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد 1016 واحدی و ورود در کانال یک میلیون و 522 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 6.1 و 8.9 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا با داد و ستد یک میلیارد سهم و ایران خودرو، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، سایپا به همراه سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان با تقاضای 706، 463 ، 438 و 309 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 7 تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، کشت و دامداری فکا شرکت حاضر در بازار اول فرابورس با رشد 5.5 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 31.3 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های کابل سازی تک، صنایع غذایی مینو شرق، تبرک، سیمان قائن، سیمان ممتازان کرمان، کشت و صنعت آبشیرین، کارخانجات داروپخش، مدیریت صنعت شوینده ت.ص بهشهر، سیمان لار سبزوار، گروه اقتصادی کرمان خودرو، سپیدار سیستم آسیا، سیمان غرب آسیا، نیروترانس و نفت پارس( قدیمی ترین شرکت از سال 1346 در بورس ایران حضور دارد) ، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور چهار سهم سیمانی، قدیمی ترین شرکت بورس به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام