کاهش ۴۷ درصدی خودروهای ناقص سایپا و تولید ٢٠٨٤٥ دستگاه انواع محصولات

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مسعود پروین با اشاره به اینکه سایپا در برنامه تولیدی که به وزارت صنعت ارائه کرده، باید در فروردین ماه ۲۰۱۳۴ دستگاه خودرو تولید می کرد، گفت: این مجموعه با وجود تمام مشکلات و خودروهای ناقصی که وجود داشت، ٢٠٨٤٥ دستگاه انواع محصولات را تولید کرد و همزمان خودروهای ناقص را نیز کاهش داد. به طوری که موجودی خودروهای ناقص که در پایان فروردین سال گذشته ۵۸ هزاردستگاه بود تا پایان فروردین سال جاری به ۳۱ هزار دستگاه رسید.

وی افزود: تمام بخش ها در تلاش هستند تا ضمن به صفر رساندن خودروهای ناقص، افزایش تولید را برای این مجموعه رقم بزنند. طبق برنامه ریزی در اردیبهشت ماه افزایش محسوسی در تولید ثبت شده است. به نحوی که در ۱۷ اردیبهشت تولید  به مرز ۱۷۰۰ دستگاه رسید و تثبیت این روند در دستور کار تمام حوزه ها قرار گرفته است. از ابتدای سال تا ۱۸ اردیبهشت بیش از ۳۵۰۰۰ دستگاه انواع محصولات تولید شده که ۹۰ درصد معادل ۳۲ هزار دستگاه عبور مستقیم بوده و در فرآیند تحویل به فروش قرار گرفت.

پروین ادامه داد: عبور مستقیم خودروها باعث سه اتفاق رشد کیفی خودروهای تولیدی، کاهش هزینه های مربوطه و افزایش سرعت در تحویل خودروها به مشتریان می شود. از ابتدای سال تا کنون با ۳۲ هزار دستگاه تولید عبور مستقیم و تکمیل ۱۹ هزار دستگاه خودروهای ناقص، ۵۱ هزار دستگاه خودرو آماده تحویل به فروش شد که دستاوردی جدید محسوب می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام