معاملات مشکوک پالایشگاه بورسی، سه شرکت سیمانی، "ونیکی" + ۱۰ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام مثبت و با گرایش به گروه های تورمی آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد 13 هزار و 961 واحدی و ورود در کانال یک میلیون و 578 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 7.5 و 4 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا و ایران خودرو با داد و ستد 1.5 و یک میلیارد سهم و سایپا، گروه بهمن به همراه سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان با تقاضای 441 ، 399 و 296 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 10 تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، داروسازی تهران شیمی شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس با رشد 1.9 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 11.3 هزار سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های پلاستیران، سرمایه گذاری اقتصاد نوین، نساجی بروجرد، پالایشگاه تبریز، بیمه ملت، سرمایه گذاری ملی، شهد، پگاه گلپایگان، سیمان کردستان، سیمان شرق، پاکسان، مهندسی و ساختمان صنعت نفت، لیزینگ آریادانا و سیمان ارومیه ، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور یک پالایشی، سه شرکت سیمانی، "ونیکی" به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام