معاملات مشکوک پالایشگاه فرابورسی، دو زیرمجموعه"خودرو"، دو سیمانی+۱۰ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام همسو با روند روزهای اخیر کم حجم و کم رمق آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت 6237 واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و 533 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 5.3 و 4.8 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی با داد و ستد 1.1 میلیارد سهم و شستا، ایران خودرو ، پارس خودرو به همراه سایپا با تقاضای 466، 327، 303 و 280 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 14 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، تولی پرس شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس با افت 15.9 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 1.3 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های پالایشگاه لاوان، بازرسی مهندسی و صنعتی ایران، مالیبل سایپا، سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی، محورسازان ایران خودرو، بین المللی ساروج بوشهر، آسان پرداخت، سیمان صوفیان، چرخشگر، قند نقش جهان، شیمیایی رنگین، فولاد کاوه جنوب کیش ، گسترش صنایع روی ایرانیان و سرمایه‌گذاری‌ توسعه‌ آذربایجان‌، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور پالایشگاه فرابورسی، دو زیرمجموعه ایران خودرو، دو شرکت سیمانی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام