آیین نامه واردات خودرو بزودی ابلاغ می‌شود

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا فاطمی امین در روزهایی که شایعه استیضاح وی همچنان مطرح است با حضور در شهرستان قوچان در حاشیه بازدید از دوچرخه‌سازی آساک گفت: مهمترین مشکل شهرک صنعتی شماره ۲، تامین پست برق است که پروژه راه‌اندازی از سال قبل آغاز شده اما باید بخشی از منابع تامین شود که حتما پیگیری می‌شود تا در اسرع وقت زودتر فعال شود.

وی افزود: وقتی پست برق و سایر زیرساخت‌ها فعال شود، می‌توان انتظار داشت سرمایه‌گذاران اقبال بیشتری به سرمایه‌گذاری در این مجموعه داشته باشند. وضعیت این کارخانه تاسف‌آور است. مجموعه‌ای با این حجم از سرمایه‌گذاری می‌تواند حداقل در گام اول برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد و در بهترین حالت با ۵۰۰ نفر فعالیت کند.

این مقام مسئول ادامه داد: چند مشکل اساسی همچون مشکلات مالیاتی و بدهی بانکی باید در ستاد تسهیل استان پیگیری شود تا در اسرع وقت از محل منابعی در قانون بودجه یا وزارتخانه ،سرمایه در گردش را تامین کرد. محصول تولیدی این شرکت صنعتی بازار فروش مناسبی دارد. اکثر مشکلات کمبود سرمایه در گردش است که برای حل آن ابتدا باید وضعیت حقوقی شرکت مشخص شود.

فاطمی امین درخصوص چگونگی دستورالعمل واردات خودرو گفت: بحث قرار نبود خودرویی شود اما آئین‌نامه واردات خودرو در دستور کار قرار دارد و به زودی ابلاغ خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام