مرحله اول توسعه تپسی با ورود به پنج شهر جدید آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به تپسی در مرحله اول برنامه توسعه جغرافیایی به پنج شهر قزوین، گرگان، نیشابور، اراک و کرمانشاه وارد شد.

براساس این گزارش، مرحله اول این برنامه توسعه از خرداد آغاز شده و در حال حاضر این ۵ شهر به شهرهای تحت خدمات تپسی اضافه شدند. حضور این شرکت در این شهرها از مرحله عملیاتی گذشته، ثبت نام راننده‌ها و مسافرها انجام شده‌ و خدمات رسانی بطور کامل در این شهرها درجریان است.

همچنین تپسی برای توسعه فعالیت در تمامی این ۵ شهر، کمپین‌های تبلیغاتی محیطی و دیجیتال را آغاز کرد. تپسی که تا پیش از این در ۱۶ شهر حضور داشت، طبق برنامه‌های توسعه‌ای اعلام شده، قرار است تا پایان سال به ۲۰ شهر جدید دیگر نیز وارد شود که ۵ شهر آن تا امروز عملیاتی شد. 

تپسی به عنوان اولین استارت آپ ایرانی ۲۴ خرداد ماه با عرضه اولیه ۵ درصد سهام، وارد بازار سرمایه شد. پیش‌تر مدیران تپسی در نشست خبری اعلام کردند با جذب سرمایه از بازار سرمایه برنامه‌های توسعه را به سرعت اجرایی خواهند کرد. طبق برنامه اعلام شده تپسی تا پایان سال وارد بازارهای جدید نیز می‌شود و به سوپر اپلیکیشن تبدیل خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام