مرحله سوم سود سهام عدالت جاماندگان واریز شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود حسنلو درخصوص آخرین جزییات واریز مرحله سوم جاماندگان سود سهام عدالت به ایرنا گفت: یکشنبه مرحله سوم پرداخت سود جاماندگان سود سهام عدالت انجام و به حساب سهامداران پرداخت و ۱۷۷ هزار تراکنش بانکی انجام شد که از این تعداد ۸۶ هزار واریزی مربوط به سود سال ۹۸ بود و در سال ۹۹ به حساب سهامداران پرداخت شده بود.

وی افزود: ۹۱ هزار واریزی هم مربوط به سود سال ۹۹ شرکت‌های سهام عدالت بود که پایان سال ۱۴۰۰ واریز شده بود. ارزش پرداختی‌ها برای سال ۹۸ بیش از ۱۴ میلیارد تومان و برای سال ۹۹ معادل ۵۴ میلیارد تومان بود که در مجموع بیش از ۶۸.۶ میلیارد تومان به حساب جاماندگان پرداخت شد.

این مقام مسئول ادامه داد: سود هر یک از سهامداران محاسبه و اطلاعات برای واریز در اختیار بانک ها قرار گرفت. با توجه به اینکه واریز سودها از طریق سیستم پایا بانکی انجام می‌شود تا آخر شب این سودها به حساب‌ها واریز خواهد شد. بیش از ۱.۸ میلیون سهامدار عدالت تاکنون شماره شبای معتبری ارائه نکرده‌اند.

حسنلو گفت: این افراد باید با مراجعه با سامانه سجام اطلاعات را وارد کنند تا سود آنها در مرحله بعد واریز شود. در مراحل اول و دوم نیز ۳۰۷ و ۲۰۰ هزار نفر مشکل شبای بانکی معتبر را برطرف و سودهای سنواتی سال‌های ۹۸ و ۹۹ را دریافت کرده بودند.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام