توضیح سرمایه گذاری درباره تامین خاک زیرمجموعه و راه اندازی خطوط شمش روی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین با اشاره به تعطیلی و عدم فعالیت شرکت زیرمجموعه از تامین خاک از طریق معادن داخلی به انداره مصرف یکسال آینده و راه اندازی مجدد خطوط تولید شمش روی و امیدواری به شکستن رکورد تولید خبر داد و در جریان معاملات امروز با رشد یک درصدی قیمت سهام روبرو شد.

براین اساس، "وبرق" پیرو شایعه منتشره در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی و عدم فعالیت شرکت صانع روی زنجان اعلام کرد: به رغم مشکلات مربوط به تعهد ارزی و ممنوعیت گمرکی ورود خاک که شرکت را تا مرز تعطیلی کامل پیش برده و قبلا نیز اطلاع رسانی شده بود، مدیریت جدید با تامین خاک از معادن داخلی و راه اندازی مجدد خطوط تولید شمش روی،کارخانه را به روند عادی بازگرداند و با توجه به اینکه کارخانه با تمام ظرفیت ها در حال بهره برداری است و اینکه تامین خاک توسط مدیریت جدید به انداره مصرف یکسال آینده خطوط تولید است این امید به سهامداران داده می شود رکورد تولید شکسته شود.

همچنین شرایط خرید معدن خاک در حال بررسی است و در آینده نزدیک معدنی با مرغوبیت خاک بالا و متناسب با شرایط و نیاز کارخانه صانع روی خریداری خواهد شد. تعهد ارزی که قبلا ذکر شده بود به قوت باقی است و شکایت از سقایی مدیرعامل سابق شرکت با توجه به مصوبه هیات مدیره در حال طی کردن مراحل اداری مربوطه است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام