معاملات مشکوک یک پتروشیمی، سه سیمانی، یک شرکت زراعتی + ۱۰ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با نوسان محدود مثبت در نمادهای کوچک تر آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت 28 واحدی و ماندگاری در کانال یک میلیون و 426 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 2.8 و 16.8 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به سایپا، بانک دی، شستا، ایران خودرو به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با تقاضای 238، 215، 201، 154 و 144 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 21 تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، جوش و اکسیژن شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه با افت 2.9 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 53.6 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های ماشین سازی نیرو محرکه، کاشی تکسرام، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، سیمان قائن، بیمه میهن، کشاورزی و دامپروری مگسال، قند تربت جام، سیمان دشتستان، سپنتا، سیمان شاهرود ، شکر شاهرود، رادیاتور ایران، پتروشیمی گلستان و کارخانجات اتمسفر، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور یک پتروشیمی، سه سهم سیمانی، یک شرکت زراعتی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام