سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران : دسترسی به اینترنت عادی شود

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در واکنش به قطع اینترنت روز‌های اخیر و متضرر شدن بسیاری از کسب‌ و کارها با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اتفاقات روز‌های اخیر نشان داد بیش از همیشه نیازمند جلب اعتماد مردم هستیم. ایجاد محدودیت در دسترسی به اینترنت به‌ ویژه مسدود کردن شبکه‌های اجتماعی و پیام‌ رسان‌هایی که ده‌ها میلیون کاربر دارند قطعا به این اعتماد لطمه می‌زند.

میلیون‌ها نفر برای ارتباط با عزیزان به این ابزار‌ها وابسته هستند. میلیون‌ها نفر برای سرگرمی و آموزش و کسب اخبار و اطلاعات به اینترنت مراجعه می‌کنند. بنابراین مسدود یا محدود کردن اینترنت تنها موجب سلب اعتماد از شهروندان خواهد شد. همچنین کسب‌ و کار‌های بسیاری برای تداوم فعالیت، نیازمند اطمینان از کارایی و پایداری اینترنت هستند. چگونه می‌شود اقتصاد دیجیتال داشت وقتی نمی‌توان از دسترسی مستمر به اینترنت مطمئن بود؟

اعضای هیأت مدیره "نصر تهران" طی جلسه فوق‌العاده‌ای به بررسی لطمات و ضرر و زیان‌های وارد شده به کسب و کار‌ها به دلیل قطعی اینترنت خواهند پرداخت و مصرانه از نهاد‌های مسئول می‌خواهد وضعیت دسترسی به اینترنت را به وضعیت طبیعی برگردانند.

انتهای پیام