کلیه محصولات سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین کاظمی طرقی با اشاره به افزایش ظرفیت تولید گفت: تمامی محصولات سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد و با اعلام بخشنامه فروش متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت saipa.iranecar.com بدون حضور در شرایط قرعه کشی نسبت به ثبت نام تا تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

وی افزود: پیرو دستور ۸ بندی رئیس جمهور و پیگیری‌های وزارت صنعت به منظور حذف شرایط قرعه کشی محصولات، برنامه افزایش ظرفیت تولید در ۸ ماه اخیر در دستور کار قرار گرفت و با مجوز وزارت صنعت، تمامی محصولات از شرایط قرعه کشی خارج شد. در سومین دوره واگذاری خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، تنها خودرو ساینا اس در شرایط قرعه کشی قرار داشت که با افزایش ظرفیت تولید این خودرو، کلیه تعهدات به مشتریان تحویل شد. لذا وزارت صنعت مجوز فروش خودروی مذکور بدون قرعه کشی را صادر کرد.

کاظمی طرقی ادامه داد: افزایش ظرفیت تولید و عرضه محصولات از بهمن سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و در ۸ ماه گذشته بیش از ۳۴۰ هزار خودرو، تجاری و تحویل مشتریان شد که نسبت به دوره مشابه افزایش معناداری داشت. برای تمامی مشارکت کنندگان خرید خودرو ساینا اس دوره سوم که حائز شرایط هستند با ارسال پیامک جهت تکمیل وجه و پیگیری شرایط خرید اطلاع رسانی خواهد شد. مشتریانی که به آنها اطلاع رسانی شده با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه تخصیص به آدرس https://sale.iranecar.com پیگیری مراحل ثبت نام را انجام دهند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام