مزایای رفاهی، معیشتی، وام و... کارکنان دولت تعیین و اعلام شد + جدول

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ضوابط اجرایی پرداخت مزایای جانبی به کارکنان دستگاه‌های اجرایی از سوی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، ابلاغ و اعلام شد: شورای حقوق و دستمزد در جلسات ۱۵ اردیبهشت و ۱۶ و ۲۲ خرداد و به استناد ماده ۷۴ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸۶ مجلس و در اجرای بند د تبصره ۱۲ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲، ضوابط اجرایی پرداخت مزایای جانبی به کارکنان دستگاه‌های اجرایی، تعیین و به سازمان ها و دستگاه‌های مشمول قانون خدمات کشوری ابلاغ شده است.

این ضابطه‌نامه در ۲۱ ماده تصویب شده و شامل مزایای رفاهی، معیشتی (شامل خوراک، حمل و نقل، مسکن، بهداشت و سلامت)، رفاهی (شامل تفریحی، ورزشی، انگیزشی، تشویقی، حمایتی و هدایا)، جوانی جمعیت (از قبیل فرزندآوری، ازدواج و کمک هزینه مهد کودک)، تسهیلات قرض الحسنه، بن خرید کالا، بیمه تکمیلی، بیمه عمر و ... می‌شود.

این تسهیلات شامل کارکنان همه دستگاه های اجرایی، دولتی، تحت نظارت هر ۳ قوه و نیز نهادهای تحت نظارت رهبر معظم انقلاب خواهد شد.

مبالغ خدمات کارکنان:

کمک هزینه ناهار روزانه ۳۰ هزار تومان (صرفا برای کارکنان مشمول روزانه ۸ ساعت کار) ، کمک هزینه ایاب و ذهاب ماهانه در تهران ۳۰۰ و سایر شهرها ۲۰۰ هزار تومان، کمک هزینه ماهانه مسکن از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به بالا (بسته به تعداد اعضای خانوار)، پاداش رضایت مردم از کارکنان بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان (حداکثر ۲ بار در سال)، پاداش تشویقی تا سقف ۱۰ میلیون تومان (یک بار در سال)

پاداش های مناسبتی شامل عید مبعث از یک تا ۳ میلیون تومان (بر اساس تعداد فرزندان)، ماه مبارک رمضان از یک تا ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، اعیاد غدیر و قربان از یک تا ۳ میلون تومان، میلاد پیامبر اکرم (ص) از یک تا ۳ میلیون تومان، روز زن (میلاد حضرت زهرا "س") یک میلیون تومان، روز پدر (میلاد امیرالمؤمنین "ع") یک میلیون تومان، اعیاد شعبانیه از یک تا ۳ میلیون تومان، ۲۲ بهمن از یک تا ۳ میلیون تومان، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها به ازای هر فرزند یک میلیون تومان و روزهای خاص مشاغل شامل پرستار، معلم، کارمند و ... یک بار در سال تا سقف یک میلیون تومان.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام