تکذیب هجوم مردم به پمپ‌بنزین‌ها و شرایط غیرعادی جایگاه‌های عرضه سوخت

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا نواز سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت در واکنش به شرایط غیرعادی جایگاه‌های عرضه سوخت به تسنیم، اعلام کرد: در پی حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در بامداد امروز، برخی هموطنان در شهرهای مختلف برای شادی و انجام مراسمی به خیابان‌ها آمدند که این افزایش تردد، نیاز به سوخت‌گیری را به دنبال داشت.

وی افزود: برخی هموطنان نیز در ساعات بامداد و صبح امروز، مراجعاتی بیش از روزهای عادی به جایگاه‌های عرضه سوخت داشتند اما نه در ساعات بامداد و نه در ساعات صبح امروز، به‌هیچ وجه مردم به پمپ‌بنزین‌ها هجوم نکردند و شرایط غیرعادی در جایگاه‌های عرضه سوخت رخ داد و اخبار برخی رسانه‌های معاند از صف‌های بنزین، بزرگ‌نمایی و غیرواقعی است. بنابراین شرایط سوخت‌گیری، کاملا عادی است و هیچ‌ اختلالی نیست.

به گفته نواز، تعداد کارت آزاد جایگاه‌ها به شرایط پیش از نوروز بازنگشته‌ و بیشتر از ایام پیش از نوروز است. بنابراین در تهران و کلانشهرها به ازای هر سکو، یک کارت آزاد در جایگاه‌ها وجود دارد. در دیگر نقاط نیز به ازای میزان تردد به ازای هر دو سکو یک کارت آزاد و یا به ازای هر جایگاه یک کارت آزاد وجود دارد.

انتهای پیام