ممیزی خارجی گواهینامه استاندارد CE Marking ذوب آهن تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد صدری مدیرکیفیت فراگیر ذوب آهن با توجه به گستره تولیدات جهت صادرات، گفت: دور جدید ممیزی تمدید گواهینامه استاندارد CE Marking توسط موسسه ICDQ اسپانیا در مدیریت های مرتبط برگزار و با توجه به عدم مشاهده هیچ گونه عدم انطباقی، انجام شد.

بر اساس این گزارش، جلسه افتتاحیه این ممیزی روز اول با حضور مهدی کوهی مدیرعامل، مهران قمی معاون برنامه ریزی و توسعه و سرپرست معاونت بهره برداری، احمد اکبری معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و تعدادی دیگر از مدیران، سرپرستان و کارشناسان بخش های مرتبط برگزار شد.

مهدی کوهی در این جلسه ابراز امیدواری کرد با ادامه تلاش ها، تولید محصولات شرکت طبق استاندارد های ملی و بین المللی و با رعایت تمامی الزامات در ذوب آهن استمرار داشته باشد.

JOSE LUIS سرممیز موسسه ICDQ اسپانیا نیز در جلسه اختتامیه این ممیزی دو روزه با تشریح جایگاه و حوزه های تحت پوشش این گواهینامه، چگونگی انجام ممیزی در قسمت های مرتبط را اعلام کر و گفت: به رغم غیر حضوری بودن، ممیزی رضایت بخش برگزار شد.

وی افزود: تلاش گسترده ذوب آهن در جهت تحقق و ابقای شرایط استاندارد CE قابل ملاحظه است. ممیزی تمدید این گواهینامه با مشاهده اسناد، فرایندها ، سوابق مورد نیاز، نتایج آزمایشگاهی و بازرسی محصولات تولیدی با موفقیت انجام و در نتیجه گواهینامه مربوطه تمدید اعتبار شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام