"شتران" ۱۲۰۰ میلیارد تومانی می شود

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پالایش نفت تهران که در ابتدای ساعات معاملات با صف فروش سنگین روبرو بود، با انتشار خبر برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی این شرکت با واکنش مثبت سهامداران مواجه شد و هم اکنون معامله سهام با روند متعادلی انجام می شود.

در حالی "شتران" برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی را در پیش گرفته که در ابتدای سال جاری با موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده سرمایه این شرکت فرابورسی از محل مطالبات و آورده نقدی با 117 درصد افزایش از بیش از 368 به 800 میلیارد تومان افزایش یافت.

بر اساس گزارش توجیهی هیات مدیره مصوب 22 اسفند 94، شرکت در نظر دارد سرمایه فعلی و 800 میلیارد تومانی را با 50 درصد افزایش به 1200 میلیارد تومان افزایش دهد.

این تامین مالی 400 میلیارد تومانی از محل سود انباشته و به منظور تواری هزینه های سرمایه گذاری انجام شده و اصلاح ساختار مالی انجام خواهد گرفت.

در حالی گزارش توجیهی افزایش سرمایه پالایش نفت تهران جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که این شرکت انجام افزایش سرمایة یادشده را منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده اعلام کرده است.

بنابراین گزارش، "شتران" با ارایه اولین پیش بینی درآمد هر سهم 12 ماهه منتهی به 30 اسفند 95 سود هر سهم را 328 ریال اعلام کرده که نسبت به پیش بینی سال مالی جاری که مبلغ 282 ریال بوده، تعدیل مثبت 16 درصدی را نشان می دهد.

انتهای پیام