آغاز ثبت‌نام واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر پرند/ معرفی ۲۹ پروژه بدون متقاضی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت عمران پرند با انتشار فرم تقاضا و همچنین لیست پروژه‌های مسکن مهر بدون متقاضی ثبت‌نام برای این واحدها را کلید زد.

تسنیم گزارش داد: در بخشی از فرم تقاضای ثبت نام در پروژه‌های مسکن مهر آمده است؛ «...اقرار و تعهد می‌نمایم تشخیص احراز یا عدم‌احراز شرایط اینجانب برای ثبت نام و واگذاری مسکن مهر بر عهده آن دستگاه بوده و هیچ گونه اعتراضی در این خصوص نخواهم داشت. ضمناً تعهد می‌نمایم نسبت به واریز سهم آورده خود در حساب مربوطه به‌میزان اعلامی از سوی آن دستگاه، حداکثر ظرف مدت 7 روز از تاریخ اعلام و پرداخت مابقی آن در موعد مقرر اقدام نمایم؛ در غیر این صورت آن دستگاه مجاز به حذف ثبت نام اینجانب و ابطال درخواست اولیه بدون نیاز به انصراف کتبی می‌باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام شامل تصویر همه صفحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی متقاضی و همسر، تصویر مدارک متقاضی دال بر سرپرست خانوار بودن و افراد تحت تکفل، و ارائه معرفی‌نامه از شرکت تعاونی (پس از تأیید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر واریز وجه مورد نظر توسط متقاضی) یا مالک پروژه (خودمالک) در صورت انتخاب از پروژه‌های تعاونی‌ها یا خود مالکین است.

 

 

 

 

انتهای پیام