حجم مراجعه زیاد دلیل وقفه در خودپردازها/عبور تراکنش روزانه از ۴۰ میلیون

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس  امیر طیبی افزود: حجم تراکنش های الکترونیک بانک ملی ایران در روزهای عادی سال روزانه به طور میانگین 20 میلیون تراکنش بوده اما در این روزها به دلیل مراجعه زیاد به خودپردازهای این بانک، از 40 میلیون تراکنش گذشته که نشانگر حجم عظیم سرویس دهی بانک ملی ایران به هموطنان است.

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، به گفته این مقام مسئول، اختلال ها به سرعت بررسی و برطرف شده است و ارائه خدمات به مشتریان ادامه دارد.

طیبی، از صبر و شکیبایی مشتریان برای اختلال های ایجاد شده در سرویس دهی خدمات الکترونیکی تشکر و قدردانی کرد و افزود: با تلاش و تدابیر انجام شده، این اختلال ها به سرعت برطرف شده است و خدمات مورد نیاز در روزهای پایانی سال به صورت مداوم ارائه می شود.

انتهای پیام