سال آینده آغاز فصل نوینی از توسعه زیرساخت‌های صنعت آب و برق کشور است

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمید چیت‌چیان در متن پیام نوروزی خطاب به مردم و خانواده بزرگ صنعت آب و برق گفت: در آستانه سال نو و جشن­‌های نوروز و روز جهانی آب هستیم. رویش مجدد زمین و پیچیدن عطر گل­‌ها، سرسبزی و نشاط را به دامان طبیعت بازمی­‌گرداند و هر لحظه شاهد آیات بدیع خداوند در خلقت و آفاق هستیم.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)،در این پیام آمده است: با این نو شدن یک سال دیگر بر ما گذشت و خدمتگزاران صنعت آب و برق با تلاش مضاعف توانستند خدمات زیربنایی آب و برق را به صورت مستمر و بدون وقفه به مردم عزیز کشورمان عرضه نمایند و اگر همت بلند این همکاران نبود با پدیده خشکسالی و تنگناهای مالی که صنعت با آن مواجه است، بیم آن می­‌رفت که با بحران کمبود آب و برق مواجه شویم و اکنون خرسندیم که از این امتحان بزرگ، خدمتگزاران صنعت آب و برق سربلند بیرون آمدند.
ضمن قدردانی از یک سال تلاش بی­­‌وقفه همکاران در مناطق مختلف کشور، امیدوارم در سال جدید بتوانیم با نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری به‌ویژه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و در چارچوب برنامه­‌های دولت تدبیر و امید به خصوص شرایط پس از تحریم که امکان مشارکت و سرمایه­‌گذاری خارجی در تأمین منابع مالی و اجرای طرح‌ها و پروژه­‌های صنعت را فراهم نموده است، فصل نوینی از توسعه زیرساخت‌های صنعت آب و برق را با رعایت مسائل زیست­‌محیطی و اجتماعی و با رویکرد مدیریت بهینه مصرف آب و برق شروع نمائیم و امکان ارائه خدمات پایدار و مطمئن آب و برق را برای هموطنان عزیز در هر شهر و روستا فراهم نمائیم.
در پایان برای همه همکاران ارزشمند و خانواده محترم‌شان در سراسر کشور سالی پر خیر و برکت آرزومندم و امید توفیق روزافزون برای همه شما عزیزان در خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی را از درگاه الهی خواستارم.