مجمع دوشنبه پلی اکریل درباره افزایش سرمایه تصمیم می گیرد

بهروز اسحاقی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره برنامه افزایش سرمایه 1200 درصدی پلی اکریل و نامه هفته گذشته سازمان بورس مبنی بر اتمام مهلت 30 روزه برای رفع نواقص درخواست افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها اظهار داشت: در جریان این نامه نیستم چرا که چنین نامه هایی خطاب به مدیرعامل است.

وی با اشاره به نهایی شدن 4 عضو جدید هیات مدیره و مدیرعامل جدید (علی مستاجران) ، ادامه داد: با توجه به برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده ای که دوشنبه 30 فروردین برگزار خواهد شد، در مجمع عادی به طور فوق العاده که درباره ماده 141 قانون تجارت است، در مورد افزایش سرمایه تصمیم گیری خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: بنابراین فعلا" درباره افزایش سرمایه هیچ نکته ایی را نمی توان بیان کرد و باید منتظر تصمیم مجمع فوق العاده دوشنبه ماند.

اسحاقی درباره احتمال بازگشایی نماد "شپلی" قبل از مجمع هم به بورس پرس گفت: مدارک لازم به سازمان بورس ارسال شده و بازگشایی یا عدم بازگشایی نماد قبل از دو مجمع پیش رو در اختیار سازمان بورس است.

براساس این گزارش ، در پی فوت العقیلی در اواسط اسفند، مدیرعامل و 4 عضو هیات مدیره شرکت پلی اکریل تغییر کرده اند و طی آن به جز محمد حسن عطار ، محمود فضیلی نژاد، حمیدرضا صدیقی مقدم، سعید امید قائمی و سپهر جعفری طرئی از ترکیب هیات مدیره کنار گذاشته شده اند.

به جای این 4 عضو هم نادرمحمد صالح العقیلی المرزوقی و فرامند هاشمی زاده (رئیس و نائب رئیس هیات مدیره) ، علی مستاجران و عمران محمدعلی به عنوان اعضا جدید هیات مدیره انتخاب شدند.

انتهای پیام