ایجاد فرصتی دیگر برای افزایش سرمایه ۱۲۰۰ درصدی "شپلی" + یک احتمال

یک منبع آگاه درباره برنامه افزایش سرمایه پلی اکریل به پایگاه خبری بورس پرس، اظهار داشت: مدیریت جدید این شرکت بر خروج از ماده 141 قانون تجارت  تاکید دارد.

وی ادامه داد: برنامه شرکت و گروه مدیریتی جدید "شپلی" این است که علاوه بر افزایش سرمایه 1200 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها که قبلا توسط حسابرس تایید و منتظر تایید سازمان بورس است، از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران نیز استفاه کند که فعلا" در حد 400 درصد است.

وی درباره اتمام مهلت 30 روزه سازمان بورس برای رفع نواقص افزایش سرمایه 1200 درصدی نیز به بورس پرس گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده، فرصت جدیدی در اختیار شرکت قرار داده شده که امید است در این فرصت جدید نواقص برطرف شود و افزایش سرمایه پلی اکریل که از سال پیگیری شده ، به نتیجه برسد.

براساس این گزارش، بهروز اسحاقی مدیر امور مجامع و سهام پلی اکریل نیز پیش از این به بورس پرس اعلام کرده فعلا" درباره افزایش سرمایه مدنظر شرکت هیچ نکته ایی را نمی توان بیان کرد و باید منتظر تصمیم مجمع فوق العاده روز دوشنبه ماند.با توجه به برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده ای که دوشنبه 30 فروردین برگزار خواهد شد، در مجمع عادی به طور فوق العاده که درباره ماده 141 قانون تجارت است، در مورد افزایش سرمایه تصمیم گیری خواهد شد.

اسحاقی درباره احتمال بازگشایی نماد "شپلی" قبل از مجمع هم به بورس پرس گفته: مدارک لازم به سازمان بورس ارسال شده و بازگشایی یا عدم بازگشایی نماد قبل از دو مجمع پیش رو در اختیار سازمان بورس است.

انتهای پیام