"ولملت" فردا عرضه اولیه نمی شود/زمان قطعی بعد از جلسه هیات مدیره بورس

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان برگزاری جلسه معارفه چهارشنبه گذشته واسپاری ملت، اعلام شد سهام این شرکت احتمالا" روز دوشنبه 10 خرداد عرضه اولیه خواهد شد که با توجه به عدم انتشار اطلاعیه مربوطه ، این عرضه قطعا" در فردا نخواهد بود.

براساس این گزارش، پیگیری های بورس پرس از مسئولان حکایت از آن دارد که تا صبح امروز قرار بوده عرضه اولیه 10 درصد سهام "ولملت" سه شنبه یا چهارشنبه جاری انجام شود اما زمان قطعی این تصمیم به بعد از جلسه عصر امروز هیات مدیره بورس موکول شده است.

بنابراین طی امروز و فردا زمان عرضه اولیه این شرکت 80 میلیارد تومانی در هفته جاری و با احتمال ضعیف در هفته بعد مشخص خواهد شد.

واسپاری ملت نخستین شرکت بورسی در سال جاری و چهارمین عرضه اولیه سهام بازار ( بعد از سه فرابورسی کاغذ پارس، سرمایه مسکن الوند و حمل و نقل پارسیان) بشمار می رود.

در این میان اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس مواردی را درباره پیش بینی سود 190 ریالی هر سهم این شرکت و مصوبات مجمع سالانه مطرح کرد و از مدیران آن خواسته به 12 نکته و ابهام پاسخ دهند. مدیران "ولملت" هم امروز با ارسال نامه ایی ، توضیحاتی داده اند تا امکان عرضه اولیه این شرکت 80 میلیارد تومانی فراهم شود.

انتهای پیام