افزایش سرمایه ۱۱۸۵ درصدی "شپلی" هفته آینده به سازمان بورس ارسال می شود

رامین ایرانی درگفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره آخرین وضعیت افزایش سرمایه پلی اکریل که با سئوال و نگرانی تعداد زیادی ازسهامداران و همچنین اعلام بازگشایی نماد شرکت درهفته آینده توسط رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس (boursepress.ir/news/31112) همراه شده ، اظهار داشت: موضوع افزایش سرمایه مدنظر شرکت در مراحل نهایی قرار دارد.

وی ادامه داد: قرار بود گزارش حسابرس دیروز دریافت شود که به امروز و یا فردا موکول شده است. بنابراین با پیگیری های مستمر، گزارش حسابرس در مورد افزایش سرمایه 1185 درصدی ، امروز یا فردا نهایی می شود و در اولین فرصت که هفته آینده خواهد بود، به سازمان بورس ارسال می شود تا بررسی های لازم برای صدور مجوز انجام گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه چندمورد مدنظر کانون کارشناسان دادگستری برای ارزشگذاری هم رفع می شود، خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت تامین مالی و افزایش سرمایه ، مسئولان شرکت با جدیت پیگیر این موضوع هستند و انتظار می رود هفته آینده با ارسال گزارش حسابرس به سازمان بورس، قدم آخر برای این برنامه برداشته شود.

ایرانی در پاسخ به برنامه سازمان بورس برای بازگشایی نماد "شپلی" در هفته آینده آن هم بدون مشخص شدن یا نشدن افزایش سرمایه به بورس پرس گفت: در جریان این موضوع و برنامه سازمان بورس نیستم و تا به امروز هم نامه ایی دریافت نشده است.

انتهای پیام