جلسه هیات مدیره "بترانس" با مسئولان/ برنامه عرضه مجدد بلوک ۳۵ درصدی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی تجمع 500 کارگر ایران ترانسفو به دلیل اعتراض به مدیریت جدید و تغییرات ایجاد شده، آخرین پیگیری های بورس پرس از این رویداد نشان می دهد هیات مدیره این شرکت بورسی امروز راهی زنجان شده تا با استاندار و مسئولان جلسه ایی برگزار کند.

بنابراین باید منتظر نتیجه این جلسه و تصمیمات اتخاذه یا مواضع مسئولان بود.

این درحالی است که از قرار معلوم برنامه عرضه مجدد 35 درصد سهام "بترانس" در حال انجام بوده و گروه توسعه ملی قصد دارد بعد از عدم فروش این دارایی در 21 اردیبشهت سال جاری ، با اعمال تغییراتی در شرایط فروش ، بار دیگر این بلوک مدیریتی را عرضه کند تا در صورت فروش از ترکیب دارایی آن خارج شود.

"وبانک" در نظر دارد این بلوک را در همین مرداد آماده عرضه مجدد کند که شامل 526 میلیون و 923 هزار و 239 سهم بود که به قیمت پایه هر سهم 1630 تومان و به ارزش ۸۵۸ میلیارد تومان عرضه شده بود.

راساس این گزارش، مرداد سال گذشته سازمان خصوصی سازی بعد از ماه ها کش و قوس و ناکامی قادر به فروش بلوک ۲۸.۳۸ درصدی ایران ترانسفو به ارزش 35.5 میلیارد تومان شد و بعد از آن شرکت صنعت و تجارت آداک ( مالک جدید و 30.5 درصدی) و مهدی مومنی طاهری (نائب رئیس هیات مدیره کارگزاری آراد ایرانیان و یکی از مالکان آداک) در کنار سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و سرمایه گذاری توسعه ملی و شرکت آفرین ساز ترکیب هیات مدیره "بترانس" را تشکیل دادند.

انتهای پیام