توضیح کوتاه سهم مقبول روهای گذشته + شرکت تعدیل دهنده ۹۵ درصدی سود

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت دارویی رازک که طی روزهای گذشته در گروه مقبول ترین شرکت های بورس آن هم در بازاری منفی قرار داشت و سه روز پیش  هم مشمول رفع گره معاملاتی شده بود، بعد از رشد 15 درصدی سه روز گذشته و ثبت قیمت 2423 تومانی هر سهم ، در روزهای اخیر با کاهش اندک قیمت داد و ستد شد.

در این رابطه احمد کرباسی مدیرعامل این شرکت 41 میلیارد تومانی درباره آخرین تغییرات پیش بینی سود سال مالی اسفندجاری (1963 ریال با تحقق سود 531 ریالی معادل 27 درصدی ) توضیح کوتاهی داد و اعلام کرد تغییرات با اهمیتی در سود رخ نداده است.

همچنین با توقف 6 شهریور نماد سیمان ایلام مشخص شد این شرکت بورسی سود سال مالی 95 را براساس عملکرد 6 ماهه 96 درصدی کاهش داده است.

این شرکت 41.2 میلیارد تومانی، اولین سود سال مالی دی جاری را 731 ریال پیش بینی کرد و در عملکرد 3 ماهه این متغیر را به 370 ریال کاهش داد. اما در عملکرد 6 ماهه، سود هر سهم را با 96 درصد کاهش 15 ریال اعلام کرد و از سوی دیگر 235 ریال زیان شناسایی کرد.

در این رابطه ارتباط مجتبی فرونچی مدیرعامل "سیلام" به درخواست سازمان بورس ، توضیحاتی داد تا امکان بازگشایی نماد این شرکت فراهم شود.

انتهای پیام