مدیرعامل گروه بهمن بعد از دو ماه استعفا کرد/ مدیر جدید از کروز آمد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی مزایده 62 درصد سهام سه مالک اصلی گروه بهمن در 25 خرداد، موسسه مالی کوثر اصالتا" و وکالتا" و از طرف سرمایه گذاری اندیشه فردا، فن پردازان بهمن و سرمایه گذاری توسعه انرژی هور ( مالک بیش از 27، 25 و 8.4 درصد سهام گروه بهمن) اقدام به واگذاری سهام این شرکت بورسی کرد.

بعد از این معامله 1.6 هزار میلیارد تومانی که توسط کنسرسیوم "ویسمن موتور" خریداری شد، مدیرعامل و اعضای حقیقی 5 نفره هیأت مدیره گروه بهمن تغیییر کردند و ناصر شاه باز به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره، حسن عموزاده و حمیدرضا منجی به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره به همراه محمد ضرابیان و مرتضی شفیعی ترکیب 5 نفره هیات مدیره گروه بهمن  507 میلیارد تومانی را شامل شدند.

حال بعد از دو ماه ، مدیرعامل "خبهمن" تغییر کرد و طی آن با استعفای شاهباز ( که از قرار معلوم قصد بازگشت به بانک ملی ایران را دارد)، منصور پورزرین به عنوان مدیرعامل این شرکت بورسی معرفی شد.

پورزرین با 25 ساله سابقه در صنعت خودرو ، دارای سوابقی در سایپا و معاون مالی و اقتصادی پارس خودرو بود که از 5 سال پیش در مجموعه کروز حضور داشت.

شاهباز نیز دارای سوابقی چون معاونت مالی و سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران، عضو هیات مدیره مدیریت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و عضو هیات امنای بیمارستان بانک ملی و... است.

انتهای پیام