آمار روز اول پذیره نویسی صندوق با سود 20 درصدی و پیش بینی افزایش استقبال

عزت اله صیادنیا طیبی در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، با اشاره به آغاز پذیره نویسی 99 میلیون واحد صندوق سرمایه‌گذاری قابل‌معامله امین یکم  به قیمت هر واحد هزار تومان که از دیروز به مدت 5 روز کاری انجام می شود، اظهار داشت: دیروز و در اولین روز پذیره نویسی، بیش از 33 میلیون و 538 هزار واحد به ارزش 33.5 میلیارد تومان به فروش رسید.

وی با اشاره به سرمایه اولیه و 100 میلیارد تومانی صندوق، ادامه داد: این تعداد ورقه که معادل حدود یک سوم کل سقف اولیه صندوق است، توسط 174 سرمایه گذار و شامل 148 فرد حقیقی و 26 فرد حقوقی خریداری شد.

به گفته طیبی ، با توجه به استقبال بالا در روز اول پذیره نویسی، پیش بینی می شود در روزهای بعد ، بویژه روز پایانی موعد پذیره نویسی، تعداد سرمایه گذاران صندوق رشد قابل توجهی داشته باشد.

براساس این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری قابل‌معامله امین یکم فردا ، با پیش بینی سود روزشمار 20 درصدی سالانه، دارای امکان تقسیم سود ماهانه و خرید و فروش از کارگزاران بورس و معاملات آنلاین است.

ارکان صندوق شامل شرکت های تامین سرمایه امین و کارگزاری امین آوید به عنوان موسس، مشاور سرمایه‌گذاری آرمان آتی به عنوان متولی و تامین سرمایه امین به عنوان بازارگردان هستند.

انتهای پیام