چند نکته سازمان بورس به سهامداران "شبندر" قبل از بازگشایی امروز نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پالایشگاه بندرعباس در حالی دیروز با انتشار گزارش حسابرسی شده عملکرد 6 ماه اول سال جاری، مفروضات 8 گانه ایی را برای تعدیل 53 درصدی سود (از 165 به 245 ریال ) اعلام کرد که اداره نظارت بر ناشران بورسی نیز قبل از بازگشایی امروز نماد ، در این مورد نکاتی را به سهامداران اعلام کرد.

شفاف سازی در خصوص مفروضات مندرج در "پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 30/12/95 براساس عملکرد واقعی 6 ماهه (حسابرسی شده)"

عطف به انتشار اطلاعات " اظهارنظر حسابرس نسبت به پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 30/12/95 براساس عملکرد واقعی 6 ماهه"، به استحضار سهامداران محترم می رساند بر اساس بند شماره 2 اظهارنظر حسابرس درخصوص اطلاعات مذکور، پیش بینی شرکت درخصوص نرخ نفت خام، میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی بر مبنای نرخ واقعی 6 ماه اول سال، نرخ 2 ماه مهر و آبان براساس نرخ های مندرج در نشریه پلتز و میانگین 8 ماهه مزبور جهت پیش‌بینی نرخ 4 ماه پایان سال بوده است. ( جزئیات مفروضات در بند گزارش حسابرس درج شده است)

بدیهی است تغییر هر کدام از این مفروضات می تواند تاثیرات بااهمیتی روی سود شرکت داشته باشد و تعیین نهائی نرخ ها بر مبنای اعلامیه های دریافتی از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران خواهد بود.

تغییرات سود این شرکت و صنعت پالایشی در سال های گذشته بر مبنای نرخ های اعلامی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران مورد توجه قرار گیرد.

با عنایت به موارد فوق ضروری است استفاده کنندگان از اطلاعات احتمال تغییرات مفروضات و تاثیر این موضوع بر سودآوری شرکت در زمان خرید و فروش سهام را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام