معوقات 3 هزار میلیارد تومانی 3 بدهکار بازداشتی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری، با بیان اینکه بخشی از دستگاه‌های مختلف دولتی در همه زمان‌ها و دوره‌ها کوتاهی‌هایی را انجام داده و هر چه می‌گوییم دوباره تکرار می‌شود، اظهار داشت: در همین جلسات چندین بار مسائل و مشکلات سیستم بانکی را مطرح کردیم اما باز هم در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه این مسئله مشاهده شد و 2 الی 3 نفر اخیراً بازداشت شدند. 

وی گفت: یک نفر از این بازداشت‌شدگان کسی بود که بدون رعایت مقررات و تضمین مالی هزار و 350 میلیارد تومان معوقه دارد. چرا باید این تکرار شود؟ چه کسی در اینجا مقصر است؟ و با چه کسی باید برخورد کرد؟ جالب اینکه این فرد از بانک‌های دیگر هم معوقه دارد و پول‌هایی هم که دریافت کرده برای خود خرج نکرده است. 

سخنگوی قوه قضائیه افزود: یک نفر دیگر از بازداشت‌شدگان افزون بر هزار میلیارد و نفر دیگر 600 میلیارد معوقه دارد که معوقات این 3 نفر مربوط به 10 سال پیش نیست بلکه جدیدا اتفاق افتاده است. 

محسنی اژه‌ای گفت: دستگاه قضایی در همه پرونده‌ها آسیب‌ها را استخراج و به مسئولان دولتی ارائه می‌کند تا اینگونه مسائل در آینده تکرار نشود. 

انتهای پیام