ایران خودرو 4 محصول جدید عرضه می کند/ نمایش 2 محصول ایکاپ در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایکو پرس، مصطفی خان کرمی گفت :‌ شرکت ایران خودرو در دهه مبارک فجر علاوه بر عرضه محصولات به روش های مختلف و متنوع، شرایط فروش برای 4 محصول جدید تندر 90 اتوماتیک پلاس (فیس لیفت)، هایما اس.7 اتوماتیک توربوشارژ، سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک فیس لیفت آپشن و پژوi 207 را نیز ایجاد کرده است.

وی افزود: جزئیات شرایط فروش این محصولات در اختیار نمایندگی های مجاز سراسر کشور قرار گرفته و مشتریان می توانند از یکشنبه 10 بهمن ماه با مراجعه به نمایندگی ها و یا سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانیikco.iranecar.com نسبت به ثبت نام این محصولات اقدام کنند.
 
خان کرمی به دستاوردهای سال 95 گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه بازاریابی و فروش اشاره کرد و گفت: عرضه خودرو با مدل 96 از ابتدای دی ماه رویداد مهمی بود که شرکت ایران خودرو بعنوان اولین خودروساز و برای نخستین بار آن را در کشور اجرا کرد و محصولات را در سه ماه پایانی سال،‌ با مدل سال جدید شماره گذاری کرد.
 
وی به حضور این خودروساز در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان اشاره کرد و گفت: شرایط فروش ویژه ای نیز همزمان با برگزاری این نمایشگاه برقرار شده است که شهروندان محترم اصفهانی می توانند با حضور در سالن گروه صنعتی ایران خودرو در این نمایشگاه ضمن بازدید از مدل های جدیدی از محصولات، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام و بهره مندی از مزایای این طرح استفاده کنند.
 
براساس این گزارش، ایران خودرو در نماشگاه اصفهان، علاوه بر مدل های جدید محصولات ، دو محصول پژو 2008 و پژو 508 از شرکت ایکاپ را نیز در معرض دید عموم قرار داده است. خودروهای هایما توربوشارژ، H30 کراس ، سوزوکی فیس لیفت، پژو i 207 ، کپچر 2017، تندر 90 پلاس و سورن جدید توربوشارژ از جمله مدل های جدید از محصولات ایران خودرو هستند که در سالن این شرکت در نمایشگاه خودروی اصفهان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته اند.
انتهای پیام